За MIZUTANI BULGARIA
Най-фината ръчна изработка с подпис „ПРОИЗВЕДЕНО В ЯПОНИЯ“
Традиция и занаят
Традиция, страст, гордост и постоянство са в основата на техниките, които се предават от поколение на поколение.
-
Повече от 100 години Mizutani представлява най-високото качество и майсторство в производството на фризьорски ножици. Всяка ножица Mizutani е ръчно изработена и е известна със своята издръжливост и острота. Чрез използването на иновативни технологии и висококачествени материали, като специално легирана стомана и ергономично оформени дръжки, ножиците непрекъснато се усъвършенстват и адаптират към нуждите на фризьорите. Уникалната търговска точка на ножиците Mizutani е тяхната комбинация от традиционно майсторство на изработка и напреднали иновации. Семейната компания си е поставила за мисия да продължи дългата традиция в производството на ножици, като същевременно поставя нови стандарти. Постоянното развитие и усъвършенстване на ножиците Mizutani ги направи високо ценени от най-добрите фризьори по света. Ножиците Mizutani са не само символ на най-високо качество и майсторство, но и на непрекъсната иновация и прогресивност.
-
Всяка наша ножица е изработена с много внимание. Във внимателните ръце на нашите майстори, нашите ножици Mizutani бавно придобиват форма, за да не натоварват ненужно материала. Нашият стандарт е най-високо качество! Това се постига само чрез перфектното взаимодействие на материали и майсторство. Това усъвършенства нашата страст към материалите и тяхното развитие още повече. Изборът на най-добрите материали и тяхното целенасочено използване са в основата на всяка ножица, за да могат да разгърнат най-добрите си качества. Резултатът е продукти, произведени от набор от революционни видове стомана като Stellite, DAMA и Nano Powder Metall. Тези метали осигуряват изключителна адхезия, дълготрайна острота, оптимална гъвкавост и устойчивост на абразия.
История
1921 – годината на старта!
-
В сърцето на Токио, дядото на Хирокадзу Мизутани, Йориги Мизутани, създава малка работилница за производство на фризьорски ножици. Като обучен фризьор, той не беше доволен от качеството на ножиците, предлагани на пазара по това време. Първоначално той прави ножици за себе си, но производството му бързо се развива в малка, но фина ковачница за ножици. „Ножица Мизутани“ се роди! По-късно дядото предава компанията на сина си Мотоказу Мизутани. Поради голямото търсене и доминирането на по-големите компании, Motokazu решава да работи като подизпълнител за други фирми. Въпреки че можеше напълно да се концентрира върху ножиците и тяхното качество, той скоро загуби тесния контакт с фризьорите, който Мизутани имаше преди. Тогава най-големият му син, Хирокадзу Мизутани, открива интереса си към занаятчийския бизнес на баща си. Познаваше производствената база от дете – това беше неговата детска площадка.
Интересът му нарастваше от ден на ден. На 39-годишна възраст Хирокадзу Мизутани поема компанията на баща си при едно условие: той иска да продава продуктите си директно на фризьорите! Гладът му за дизайн и качество беше огромен. Бързо малката компания се превърна в съоръжение за производство на ножици, което спечели репутацията на качествени ножици в Япония. Три години по-късно (2001) ние влезем в играта. Един общ приятел от Токио ни запозна с Хирокадзу Мизутани. По това време неговите фризьорски ножици вече се смятаха за таен съвет в Япония.
Наш приятел ни посети в Баден-Баден, заедно с Хирокадзу Мизутани, с намерението да представи своите ножици. Правеше впечатление, че ножиците се продаваха без марки. В отговор на изненадата ни Хирокадзу Мизутани каза: „Защо се нуждаем от марка? Нашите ножици са достатъчно добри сами!“ Без брандиране – немислимо в днешно време! Освен това беше забележимо, че ножиците не са подходящи за европейския пазар поради техните пропорции. -
Режещите остриета бяха твърде дълги, а очите твърде малки. Причината за това е, че в Япония рязането се извършва по различен начин. От момента на първата среща възниква симбиоза и оттам нататък продължава интензивна комуникация. Ние познавахме добре фризьорския пазар в Европа и знаехме какво се търси. В края на краищата вече можем да погледнем назад към 15 години опит с японските фризьорски ножици.
С помощта на много фризьори от Германия, като Thorsten Hussfeld, Peter Hartmann, Christian Sieferlinger, Olaf Krebs, Klaus Späth, Marco Budzinski, K.D. Kaiser и много други, ножиците бяха тествани, инспектирани и оценени. Всяка малка забележка се приемаше сериозно. Съответната стомана беше търсена и намерена, съчетана с перспективен дизайн. Дори желанието за ножици, изработени от висококачествена валцована дамаска стомана, беше съвместно насърчавано. Ножиците на Mizutani вече бяха готови за европейския пазар. Следващите години се характеризират с постоянни иновации. Всяко предизвикателство, пред което се изправихме Хирокадзу Мизутани и ние, беше посрещнато с голям успех от шефа на Мизутани и неговия екип. Междувременно Mizutani получи много индустриални награди за качество и дизайн в Япония. В Европа бяхме още в началото, но винаги мислехме извън кутията и поставяхме под съмнение работата си. Беше само въпрос на време ножиците Mizutani да привлекат внимание и в Европа. През 2011 г. колекция от креативни и иновативни ножици се зае да революционизира света на фризьорските ножици. Обратната връзка от фризьорите в Германия беше огромна и донесе нашите ножици на първо място на наградите Salonstar 2011. Оправданият успех беше потвърден от още едно първо място през следващата 2012 година. Всички очаквания на Hirokazu Mizutani и нас бяха надминати. Сега е време да благодарим на всички онези фризьори, които направиха Mizutani една от най-търсените марки за ножици за подстригване в Европа.
-
Този интерес растеше от ден на ден. На 39-годишна възраст Хирокадзу Мизутани пое компанията на баща си при едно условие: искаше сам да продава продуктите си на фризьори! Неговият глад за дизайн и качество беше огромен. Скоро малката компания се превърна в производство на ножици, което си направи име в Япония с качествени ножици. Три години по-късно – през 2001 г. – се присъединихме към Mizutani Scissors World. Общ приятел от Токио насочи вниманието ни към Хирокадзу Мизутани. По това време фризьорските му ножици вече бяха вътрешен съвет в Япония.
Наш приятел ни посети заедно с Hirokazu Mizutani в Баден-Баден за представяне на неговите ножици. Правеше впечатление, че ножиците се продават без марки. Хирокадзу Мизутани отговори на нашата изненада с „Защо марка? Достатъчно ни е добра ножицата!“ Немислимо в днешно време! Също така беше забелязано, че ножиците не са подходящи за европейския пазар поради техните пропорции. Режещите остриета бяха твърде дълги, очите твърде малки. Причината за това е, че техниките на рязане са различни в Япония. Интересът ни беше събуден и Хирокадзу Мизутани искаше да знае всичко. Оттук нататък имаше постоянна комуникация. Ние познавахме добре фризьорския пазар в Европа и знаехме какво се търси, в края на краищата можехме да погледнем назад към 15 години опит с японските фризьорски ножици. -
С помощта на много фризьори от Германия, като Thorsten Hussfeld, Peter Hartmann, Christian Sieferlinger, Olaf Krebs, Klaus Späth, Marco Budzinski, K.D. Kaiser и много други, тествахме, проверихме, оценихме и критикувахме. Всеки коментар, без значение колко малък, беше взет на сериозно. Стоманата, отговаряща на нашите изисквания, беше търсена и намерена, беше добавен перспективен дизайн. Дори желанието на Edina Peterli за ножица от благородна валцована дамасценова стомана беше изпълнено. Ножиците Mizutani вече бяха готови за европейския пазар. Следващите години се характеризират с постоянни иновации. Хирокадзу Мизутани се справи блестящо с всяко предизвикателство, което му представихме. Междувременно Mizutani получи много индустриални награди за качество и дизайн в Япония. В Германия все още бяхме в началото, но винаги мислехме странично и поставяхме под съмнение работата си. Така че беше само въпрос на време хората в тази страна също да разберат за ножиците Mizutani. През 2011 г. моментът беше дошъл. Колекция, пълна с креативни и иновативни ножици, има за цел да революционизира световния пазар на фризьорски ножици. Благодарностите на фризьорите в Германия бяха огромни и доведоха нашите ножици до 1-во място на Salonstar 2011. Че тази победа беше оправдана, беше потвърдено от подновеното 1-во място през следващата 2012 година. Всички очаквания на Hirokazu Mizutani и нас бяха надминати. Сега е време да благодарим на всички онези фризьори, които направиха Mizutani звезда.
Благодаря Ви!
Вашето семейство Петерли,Хирокадзу Мизутани и целия екип на Мизутани!
За дистрибуцията в Бълагрия
-
-
2024 е само началото на нашето сътрудничество с Mizutani Scissors – ние се гордеем, че имахме шанса да представим шедьоврите на Mizutani и в България.
"Златаров" ЕООД разпространява Mizutani Scissors в България като основен представител е Димо Златаров, участвал в търговски панаири, събития, изложби, разговори и срещи, които създават категоричното убеждение, че е важно да работи с най-доброто на световния пазар.
Ако иксате да получите безплатна демонстрация и презентация на продуктите на MIZUTANI BULGARIA, то направете го като се свържете с нас на телефон +35876398543.